Gerelateerde verhalen

Deze pagina toont verhalen gerelateerd aan Mens & Maatschappij. Bekijk alle verhalen.

Studenten Tanzania

Duurzame stadsontwikkeling in Tanzania

In het hart van Moshi, een bruisende stad aan de voet van de majestueuze Kilimanjaro, ligt een vergeten juweel: Uhuru Park. Een interdisciplinaire groep van onze studenten en docenten en de Mwenge Catholic University bundelt de krachten om Uhuru Park nieuw leven in te blazen. Bekijk zeker de reportage van onze studenten Journalistiek.
EHBO-cursus

EHBO-cursus door studenten voor studenten

Dat EHBO levens kan redden, weten de studenten Verpleegkunde maar al te goed. Daarom organiseerden ze vorige week een boeiende dag over eerste hulp voor de studenten Toerisme- & Recreatiemanagement.
Themadag TRM

Presenteren, debatteren en binnenkort afstuderen?

Vorige week organiseerde de opleiding Toerisme- & Recreatiemanagement een themadag waar de studenten hun ideeën over de rol van toerisme en recreatie in de Europese hoofdstad van 2030 konden presenteren aan medestudenten, docenten en externe experts.