Gerelateerde verhalen

Deze pagina toont verhalen gerelateerd aan Management & Economie. Bekijk alle verhalen.

Studenten Tanzania

Duurzame stadsontwikkeling in Tanzania

In het hart van Moshi, een bruisende stad aan de voet van de majestueuze Kilimanjaro, ligt een vergeten juweel: Uhuru Park. Een interdisciplinaire groep van onze studenten en docenten en de Mwenge Catholic University bundelt de krachten om Uhuru Park nieuw leven in te blazen. Bekijk zeker de reportage van onze studenten Journalistiek.
Voeten

Alumni op goede voet

De start-up van Ehb-alumni Jean-Baptiste Platteau en Bert Leroy helpt klanten aan schoenzolen op maat, zonder een voet buiten de deur te moeten zetten.
Inspiretaie voor leerkrachten

Inspiratie voor leerkrachten

Woensdag ontvingen we een twintigtal leerkrachten voor de eerste editie van onze inspiratie dag voor leerkrachten. We organiseerden een aantal worksho