Vakantiesalon

Toerisme-opleiding organiseert zelf een Vakantiesalon

Als afsluiter van het academiejaar pakt de opleiding Toerisme- en Recreatiemanagement  in mei 2016 uit met een nieuwtje: het EhB Vakantiesalon. Via de beroepsgerichte case Touroperating maakten alle eerstejaarsstudenten kennis met productontwikkeling binnen de toeristisch-recreatieve sector. In teamverband creëerden ze hun eigen huurwagenrondreis op een Europese vakantiebestemming naar keuze. Vol trots stellen zij u hun eindresultaat voor op de 1e editie van het EhB Vakantiesalon.

Graag nodigen wij u uit op vrijdag 13 mei 2016 tussen 10u. en 13u. in het studentenrestaurant (4e verdiep). Die dag verwelkomen maar liefst 20 teams u op hun zelf ontworpen beursstand. Kom zeker eens langs, want u snuift er ongetwijfeld inspiratie op voor een volgende vakantie naar IJsland, Kroatië, Schotland en zoveel meer. Het geheel wordt opgefleurd met muziek, dans en hier en daar ook een lekkernij. De jury van docenten en professionals uit de sector (o.a. Travelbird en Visit Greece) belonen om 15u. de beste teams met kortingsbonnen en gratis hotelovernachtingen. Deelname is gratis, inschrijven kan per mail via dieter.covent@ehb.be (naam + aantal personen).