Make.Brussels logo

Studenten Communicatiemanagement naar volgende ronde Make Brussels

Make.Brussels is een projectoproep voor burgers, met de bedoeling het centrum van Brussel te betoveren. Na afloop van de campagne kunnen de bedenkers van de 10 ideeën met de meeste stemmen elk tot € 30.000 winnen.

Twee studenten van de opleiding Communicatiemanagement hebben met een miniteam een project ingediend bij Make Brussels en gaan door naar de volgende fase. Sterk als je weet dat er maar liefst 372 projecten in competitie waren.  De volgende fase is een creatieve hackaton om hun idee verder uit te werken.

Dorien Schelfhout lanceerde Studio 54, een magazine voor de Sint-Katelijnewijk waarin alle creatievelingen uit de wijk een stem krijgen en hun werk kunnen delen. De 2 andere leden van het team van Dorien hebben ook een EhB verleden (Bachelor JT maar niet afgemaakt en RITCS)

Dilay Samanli doet een gooi met 'Entramie'. Opzet is om een platform te creëren waar tramgebruikers verhaaltjes kunnen posten die ze meemaken op de tram. Entramie zal deze dan omzetten naar een animatiefilm.

Lees meer op de pagina van Make Brussels.