achtergrond neutraal

Studente Multimedia & Communicatietechnologie geselecteerd voor prestigieuze stage in Washington

Voor de derde keer op rij is het een student van de Erasmushogeschool Brussel die bij de 12 geselecteerden hoort voor de prestigieuze beurs van de Vlaamse overheid die toegang geeft tot een stage in The Washington Center. Dankzij de beurs van 9.000 euro kan het inschrijvingsgeld voor dit programma worden betaald. Dit jaar is de gelukkige tweedejaarsstudente Multimedia & Communicatietechnologie (Multec) Mira Keersmaekers.

The Washington Center is een onafhankelijke, non-profit organisatie die stages en academische seminaries aanbiedt aan uitmuntende studenten van Vlaamse universiteiten en hogescholen. Jaarlijks stelt de Vlaamse overheid slechts 12 beurzen beschikbaar voor studenten die gedurende één semester stage willen lopen bij internationale organisaties of bedrijven in Washington.

Momenteel ronden Arnaud Coel en Brent De Hauwere, twee studenten Toegepaste informatica (Dig-X), hun stage af in Washington. Op basis van hun sterk dossier wonnen zij vorig jaar. We kijken alvast uit naar hun verhalen over het leven in de VS en wensen Mira volgend academiejaar veel succes en vooral een boeiende ervaring in Washington.

In 2015 was derdejaarsstudente Communicatiemanagement Selyna Ayuso Ferrandiz uitverkoren.

Bron