Knopsintegration

Opleiding Toegepaste informatica en I8C slaan handen in elkaar

Om de banden nauwer aan te halen tussen de bedrijfswereld en de onderwijswereld hebben de opleiding Toegepaste informatica (Dig-X) van Erasmushogeschool Brussel en I8C (Cronos) samen een integratieproject uitgevoerd.

In het opleidingsonderdeel Integration Project uit de 2e bachelor Toegepaste informatica leren de studenten in groep een project uit te voeren van analyse tot het in gebruik nemen van hun software.

Dit jaar ontwikkelden een 50-tal studenten de software voor het jaarlijkse EHACKB-evenement van het departement Design & Technologie.

Jeroen Knops, alumnus van de opleiding Toegepaste informatica, kwam graag terug naar de opleiding om het project mee te begeleiden en te evalueren vanuit I8C. Lees de blog van Jeroen als je meer informatie wil over het project dat gemaakt werd.