Photo van het evenement

Onderzoeksevent Brussels Integrated Care voor de eigen studenten

Kenniscentrum Brussels Integrated Care (BIC) organiseerde voor de tweede maal een onderzoeksevent voor studenten. Ditmaal namen een 90-tal studenten van de opleiding Verpleegkunde deel. Kenniscentrum BIC werkt rond de rol van verpleegkundigen, vroedvrouwen en diëtisten in de geïntegreerde zorg in grootstedelijke context. Het opzet van dit onderzoeksevent was om de studenten te laten kennismaken met lopend onderzoek binnen de opleiding. Daarnaast kregen de studenten ook informatie over mogelijke onderzoeksonderwerpen voor hun afstudeerproject. Het event werd georganiseerd volgens concept van een beurs: na een korte plenaire toelichting konden de studenten zelf langs gaan bij de docenten en onderzoekers om zelf informatie te verzamelen over de onderwerpen van hun interesse.