Idea & Innovation

Idea & Innovation Management nodigt uit

De opleiding Idea & Innovation Management herneemt dit voorjaar de 'Idea & Innovation Cafés', om topsprekers, enthousiaste starters en andere vernieuwers samen te brengen. Hiervoor werkt de opleiding samen met Start it @KBC, locatie is het grote auditorium van de KBC, op de Havenlaan in Brussel. Het eerstvolgende Café gaat door op maandag 24 april, het tweede op dinsdag 9 mei.

Maandag 24 april 2017: Thierry Geerts, CEO van Google Belgium (thema wordt nog bepaald)

Dinsdag 9 mei 2017: Minister Alexander De Croo rond het thema Digital Belgium

De avond begint telkens met een Stand Up for Startups: vier jonge starters krijgen de kans om hun concepten en initiatieven aan het publiek voor te stellen. Daarna krijgt u tijdens de keynote sessie de laatste inzichten van een professional met een indrukwekkend innovatieparcours.

Afsluiten doen we met een netwerking evenement, waar u o.a. kan kennismaken met de studenten Idea & Innovation Management van de Erasmushogeschool Brussel en de start up community van KBC.

Idea & Innovation Cafés zijn gratis, maar inschrijven is verplicht. Doe dat snel, want de plaatsen zijn beperkt.

Inschrijven kan langs deze weg.