EHB thinks pink !

De Erasmushogeschool Brussel haalt ruim 7600 euro op voor De Warmste Week en Think Pink

Niet minder dan 7684,18 euro stort de Erasmushogeschool Brussel vandaag op de rekening van De Warmste Week. Een week lang namen de personeelsleden en de studenten deel aan allerhande acties om geld in te zamelen voor het goede doel. De hogeschool koos voor Think Pink en de verschillende campussen kleurden een hele week lang roze.

Met ludieke namen als ‘Make me Boobiful’, ‘Mijn docent, mijn boezemvriend’, ‘Cupcakes van cup A tot Z’ en ‘Last night a DJ saved my Boobs’ organiseerde de hogeschool verwenmomenten, veilingen, cupcakeverkopen en muziekevents. De trappenloop, die EhB sponsorde, leverde alleen al 1330 euro op. De enthousiaste deelnemers liepen immers in totaal 1330 keer drie verdiepingen omhoog en omlaag!

Tijdens de verwenactie ‘Make me Boobiful’ konden personeelsleden en studenten kiezen tussen gelaatsverzorging, rug- of hoofdmassage, een opsteekkapsel, manicure, make-upsessie, baardverzorging of een epilatie van wenkbrauwen door de medestudenten Haarzorg & Bio-esthetiek. Aangezien de feestdagen voor de deur staan, trok ook deze actie veel volk.

Ook de succesvolle productie Chicago van de studenten Musical stond een deel van de inkomsten af. Andere kersthappenings van studenten stonden eveneens een deel van hun inkomsten af. Afgesloten werd met een pop-up concert door de studenten Musical. In totaal werd zo nog eens bijna 6400 euro opgehaald. In totaal maakte dat dan 7684,18 euro.

Erasmushogeschool Brussel
dienst Communicatie