Photo Career Launch

50 bedrijven namen deel aan de Career Launch op het departement Design & Technologie

Op maandag 27 maart organiseerde het departement Design & Technologie naar jaarlijkse gewoonte de Career Launch. Ook dit jaar was het een succes! Om en bij de 50 bedrijven en 260 studenten namen hieraan deel.

Het doel is eenvoudig: werkgevers in contact brengen met onze IT-talenten van Dig-X en Multec.

De studenten hadden de kans om via de beurs, de speeddates en de CV-analyses in contact te komen met partners uit de bedrijfswereld om meer zicht te krijgen over het werkveld en hoe ze zich hierop kunnen voorbereiden. Daarnaast werden er informatiesessies gegeven voor studenten die na hun bacheloropleiding wensen verder te studeren aan de hand van een verkort programma Dig-X of Multec of een informatiesessie over hoe een masterdiploma Informatica te behalen aan de VUB.

Studenten kregen ook de gelegenheid kennis te maken met de mogelijkheden om zelf iets op te starten.